

Přímá výměna
Plug and Play s OEM konektory součástí balení
Šifrovaná komunikace a platební brána Comgate.
Výhodná cena dopravy od 89 Kč.
U nás můžete bez problémů zboží vrátit nebo vyměnit.
MTX Performance díly pocházejí přímo z jejich rozsáhlých zkušeností na závodním okruhu a stejná DNA a vášeň proudí do jejich řady Performance pro trh s náhradními díly a elektronických součástek.
Regulátor dobíjení motocyklu je součástí systému nabíjení baterie a jak název napovídá, reguluje napětí na motocyklu, aby se šetřil pracovní rozsah. Typicky je usměrňovač napájen střídavým proudem generovaným ze statorových cívek generátoru (alternátoru) a převádí ho na stejnosměrný proud, přičemž současně omezuje napětí na maximum asi 14,5 voltů.
Známky, že je třeba vyměnit regulátor.
V závislosti na umístění regulátoru se může díl snadno přehřát. Jiné příčiny vybitého středu regulátoru na baterii. Uzemnění je důležité pro dobré napětí, a pokud je napětí vadné, regulátor se může zahřát. Špatné uzemnění, zkorodované připojení baterie a špatné nebo uvolněné připojení baterie také způsobí vadné napětí.
Obecně existují dva způsoby, jak může regulátor selhat. První se zabývá vyhořením diod, což má za následek vybití baterie. Je snadné předpokládat, že problém je špatná baterie kvůli příznakům, jako jsou stmívání světlometů a špatné starty. Kontrola napětí voltmetrem versus spoléhání se pouze na příznaky se ukáže jako velmi prospěšné. Pokud napětí klesne pod 13 voltů, motocykl začne vybíjet baterii a nakonec se motor zastaví. Zkontrolujte špatné spoje a korozi; mohou také způsobit problémy s napětím. Dalším typem poruchy je vyhoření bočníkového regulátoru, kdy regulátor neovládá napětí, což má za následek přebití baterie. Pro diagnostiku bude opět užitečný voltmetr. I když obecně hodnoty nad 17 voltů znamenají, že usměrňovač regulátoru nepřevádí přebytečný výkon správně a všechno toto přepětí může způsobit, že světlomety budou extrémně jasné a pak prasknou.
Řada náhradních OEM regulátorů společnosti MTX je navržena tak, aby přímo nahradila vadné nebo poškozené OEM součásti, se všemi stejnými konektory jako vaše OEM součásti, jsou to jednoduše „plug-and-play“ náhrady.
Výrobce | Kód dílu |
OEM | 32800-33E21-000 |
OEM | 32800-33E10 |
OEM | 32800-33E20 |
OEM | 32800-33E21 |
OEM | T1300824 |
Model | Rok |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K2) (FROM ps_NOV 01) | 2001 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K2) (TO OCT 03) | 2003 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K2) | 2002 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K4) (FROM ps_NOV 03) | 2003 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K4) (TO NOV 04) | 2004 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K5) (FROM ps_NOV 04) | 2004 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K5) (TO NOV 05) | 2005 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K6) (FROM ps_DEC 05) | 2005 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K6) (TO DEC 06) | 2006 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (K7) (TO OCT 07) | 2007 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (X) | 1999 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (Y) (FROM ps_NOV 99) | 1999 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (Y) (TO NOV 01) | 2001 |
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa (Y) | 2000 |
Suzuki GSX-R 1000 (K1) | 2000, 2001 |
Suzuki GSX-R 1000 (K2) (TO FEB 03) | 2003 |
Suzuki GSX-R 1000 (K2) | 2002 |
Suzuki GSX-R 1000 (K3) (FROM ps_MAR 03 TO SEP 03) | 2003 |
Suzuki GSX-R 1000 (K4) (FROM ps_OCT 03) | 2003 |
Suzuki GSX-R 1000 (K4) (TO FEB 05) | 2005 |
Suzuki GSX-R 1000 (K4) | 2004 |
Suzuki GSX-R 600 (K1) (FROM ps_DEC 00) | 2000 |
Suzuki GSX-R 600 (K1) (TO NOV 01) | 2001 |
Suzuki GSX-R 600 (K2) (FROM ps_NOV 01) | 2001 |
Suzuki GSX-R 600 (K2) (TO OCT 02) | 2002 |
Suzuki GSX-R 600 (K3) (FROM ps_NOV 02) | 2002 |
Suzuki GSX-R 600 (K3) (TO FEB 04) | 2004 |
Suzuki GSX-R 600 (K3) | 2003 |
Suzuki GSX-R 600 (K4) (FROM ps_MAR 04 TO OCT 04) | 2004 |
Suzuki GSX-R 600 (K5) (FROM ps_NOV 04) | 2004 |
Suzuki GSX-R 600 (K5) (TO OCT 05) | 2005 |
Suzuki GSX-R 600 (V) (FROM ps_DEC 96) | 1996 |
Suzuki GSX-R 600 (V) (TO OCT 97) | 1997 |
Suzuki GSX-R 600 (W) (FROM ps_NOV 97) | 1997 |
Suzuki GSX-R 600 (W) | 1998 |
Suzuki GSX-R 600 (X) (TO JAN 00) | 2000 |
Suzuki GSX-R 600 (X) | 1999 |
Suzuki GSX-R 600 (Y) (FROM ps_FEB 00 TO NOV 00) | 2000 |
Suzuki GSX-R 750 (K1) (TO JUL 01) | 2001 |
Suzuki GSX-R 750 (K2) (FROM ps_AUG 01) | 2001 |
Suzuki GSX-R 750 (K2) (TO OCT 02) | 2002 |
Suzuki GSX-R 750 (K3) (FROM ps_NOV 02) | 2002 |
Suzuki GSX-R 750 (K3) (TO FEB 04) | 2004 |
Suzuki GSX-R 750 (K3) | 2003 |
Suzuki GSX-R 750 (K4) (FROM ps_MAR 04 TO OCT 04) | 2004 |
Suzuki GSX-R 750 (K5) (FROM ps_NOV 04) | 2004 |
Suzuki GSX-R 750 (K5) (TO FEB 06) | 2006 |
Suzuki GSX-R 750 (K5) | 2005 |
Suzuki GSX-R 750 (T) (FROM ps_DEC 95) | 1995 |
Suzuki GSX-R 750 (T) | 1996 |
Suzuki GSX-R 750 (V) (FROM ps_DEC 96) | 1996 |
Suzuki GSX-R 750 (V) (TO OCT 97) | 1997 |
Suzuki GSX-R 750 (W) (FROM ps_NOV 97) | 1997 |
Suzuki GSX-R 750 (W) | 1998 |
Suzuki GSX-R 750 (X) (FROM ps_DEC 98) | 1998 |
Suzuki GSX-R 750 (X) (TO FEB 00) | 2000 |
Suzuki GSX-R 750 (X) | 1999 |
Suzuki GSX-R 750 (Y) (FROM ps_MAR 00) | 2000 |
Suzuki LT-F 500 F Quadrunner | 1998, 1999 |
Suzuki VL1500 LC Intruder (W) (TO OCT 98) | 1998 |
Suzuki VL1500 LC Intruder (X) (FROM ps_NOV 98) | 1998 |
Suzuki VL1500 LC Intruder (X) (TO OCT 00) | 2000 |
Suzuki VL1500 LC Intruder (X) | 1999 |
Suzuki VL1500 LC Intruder (Y) (FROM ps_NOV 00) | 2000 |
Suzuki VL1500 LC Intruder (Y) (TO NOV 02) | 2002 |
Suzuki VL1500 LC Intruder (Y) | 2001 |
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
Přímá výměna
Plug and Play s OEM konektory součástí balení
check_circle
check_circle