-
Příslušenství a oblečení
- Plachty
- Garáže
- Nabíječky baterií
- Nezbytnosti pro řidiče
-
Oblečení & obuv
- Trička
- Logo nášivky
- Kolekce Bike It
- Dresy
- Bundy
- Pokrývky hlavy a krku
- Obuv
- Výrobky pro péči
- Šortky
- Boxerky
- Základní Vrstva
- Kolenní slidery
- Ponožky
- Hi-Viz
- Mikiny
- Nepromokavé oblečení
- Kšiltovky & čepice
- Kalhoty
- Kšandy
- Ostatní
- První/ základní vrstva
- Vesty
- Cyklo overaly
- Rukavice
- MX sety
- Smíšené
- Péče
- Převleky přes boty
- Punčocháče
- Reflexní prvky
- Láhve a držáky
- Dílna
-
MotoGP
- Nářadí
- Převlek brzdové nádobky
- Opasky
- Nádobí
- Smíšené
- Osušky
- Příslušenství
- Nádobí na pití
- Ostatní
- Křesla
- Zavazadla
- Zahřívače Pneumatik
- Kolenní slidery
- Tónované plexi
- Chrániče nádrže
- Oblečení & obuv
- Plachty
- Ovládání
- Zvedáky & Stojany
- Kšandy
- Rukojeti
- Nahříváky pneu
- Ostatní
- Transport
- Paddock
- Kola a pneumatiky
- Bezpečnost na silnicích
- Tank protektory
- Bezpečnost
-
Zavazadla
- Pavouci
- Tašky Na Přilbu
- Tašky na brýle
- Ledvinky
- Vrchní kufry
- Ruksaky
- Tašky
- Kamelbags
- Tašky na nářadí
- Tašky na pneu
- Tašky na rampy
- Zadní tašky
- Kotvy
- Protiskluzy
- Boční tašky
- Telefon & GPS
- Tankruksaky
- Batohy na pití
- Tašky na řídítka
- Tašky pod sedlo
- Tašky na obuv
- Cyklistické tašky na řídítka
- Cyklistické tašky pod sedlo
- Nosiče kufrů
- Přilby
- Řídítka Příslušenství
- Brýle
-
Nářadí
- Pumpičky
- Kolo
- Pneumatiky zařízení
- Uskladnění
- Emergency nářadí
- Opravné sady
- Ventilky
- Opravy pneu
- Nářadí na čištění
- Paliva & kapaliny
- Brzdy
- Nářadí řetězy
- Kabelové nářadí
- Lanka příslušenství
- Výfuk nářadí
- Pásky
- Nářadí olejové filtry
- Zapalovací svíčky nářadí
- Nářadí pneu
- Zavěšení nářadí
- Nářadí ruční
- Převodovka nářadí
- Nářadí motor
- Kliky
- Pedály
- Pneumatiky
- Elektronika
- Zvedáky & stojany
- Chrániče
- Počítače
- Vybavení tělocvičny
- Cyklistické počítače
- Samolepy na nádrž
-
Díly a servis
- Řetězy & kolečka
- Baterie
- Brzdy
-
Rukojeti
- Rukojeti příslušenství
- Úchyty
- Páčky příslušenství
- Lanka příslušenství
- Klemy na řídítka
- Stem Nuts
- Závažíčka
- Chrániče na hrazdu
- Boční stojánky
- Ochrana páček
- Rukojeti
- Páčky
- Stupačky
- Brzdové pedály
- Plyny
- Blástry
- Ložiska krku řízení
- Řídítka
- Uchycení
- Horní víčka
- Podložky
- Pásky na řídítka
-
Karosérie
- Zavěšení
-
Ovládací prvky
- Páčky příslušenství
- Lanka příslušenství
- Steering Damper
- Boční stojánky
- Ochrana páček
- Páčky
- Chrániče na hrazdu
- Rukojeti příslušenství
- Úchyty
- Nástavce na řídítka
- Závažíčka
- Cyklo uchycení
- Horní víčka
- Podložky
- Pásky na řídítka
- Řídítka
- Ložiska krku řízení
- Brzdové a řadící pedály
- Matice řízení
- Plynové rukojeti
- Stupačky
- Rukojeti
- Blástry
- Oleje & maziva
- Výfuky
- Čištění a detaily
- Filtry
- Elektrické
- Měřiče
-
Kola a pneumatiky
- Ventilky
- Čepičky ventilků
- MX pneumatiky
- Skútr pneumatiky
- Haltry
- Pásky do ráfků
- ATV pneumatiky
- Trail pneumatiky
- Dušové pneumatiky
- Ložiska
- Duše
- Těsnění ventilků
- Pneumatiky BMX
- Pneumatiky silniční
- Pneumatiky MX
- Pneumatiky skútr
- Pneumatiky bezdušové
- Pneumatiky ATV
- Pneumatiky Trail
- Pneumatiky dušové
- Pneumatiky cyklo silniční
- Elektrika
- Čištění a leštění
- Pedály
- Sezení
MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely REGKW011
Přímá výměna
Plug and Play s OEM konektory součástí balení
Šifrovaná komunikace a platební brána Comgate.
Výhodná cena dopravy od 79 Kč.
U nás můžete bez problémů zboží vrátit nebo vyměnit.
MTX Performance díly pocházejí přímo z jejich rozsáhlých zkušeností na závodním okruhu a stejná DNA a vášeň proudí do jejich řady Performance pro trh s náhradními díly a elektronických součástek.
Regulátor dobíjení motocyklu je součástí systému nabíjení baterie a jak název napovídá, reguluje napětí na motocyklu, aby se šetřil pracovní rozsah. Typicky je usměrňovač napájen střídavým proudem generovaným ze statorových cívek generátoru (alternátoru) a převádí ho na stejnosměrný proud, přičemž současně omezuje napětí na maximum asi 14,5 voltů.
Známky, že je třeba vyměnit regulátor.
V závislosti na umístění regulátoru se může díl snadno přehřát. Jiné příčiny vybitého středu regulátoru na baterii. Uzemnění je důležité pro dobré napětí, a pokud je napětí vadné, regulátor se může zahřát. Špatné uzemnění, zkorodované připojení baterie a špatné nebo uvolněné připojení baterie také způsobí vadné napětí.
Obecně existují dva způsoby, jak může regulátor selhat. První se zabývá vyhořením diod, což má za následek vybití baterie. Je snadné předpokládat, že problém je špatná baterie kvůli příznakům, jako jsou stmívání světlometů a špatné starty. Kontrola napětí voltmetrem versus spoléhání se pouze na příznaky se ukáže jako velmi prospěšné. Pokud napětí klesne pod 13 voltů, motocykl začne vybíjet baterii a nakonec se motor zastaví. Zkontrolujte špatné spoje a korozi; mohou také způsobit problémy s napětím. Dalším typem poruchy je vyhoření bočníkového regulátoru, kdy regulátor neovládá napětí, což má za následek přebití baterie. Pro diagnostiku bude opět užitečný voltmetr. I když obecně hodnoty nad 17 voltů znamenají, že usměrňovač regulátoru nepřevádí přebytečný výkon správně a všechno toto přepětí může způsobit, že světlomety budou extrémně jasné a pak prasknou.
Řada náhradních OEM regulátorů společnosti MTX je navržena tak, aby přímo nahradila vadné nebo poškozené OEM součásti, se všemi stejnými konektory jako vaše OEM součásti, jsou to jednoduše „plug-and-play“ náhrady.
Alternativní produkty
Výrobce | Kód dílu |
OEM | 21066-1030 |
Pasuje pro modely
Model | Rok |
Kawasaki EL 250 Eliminator | 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 |
Kawasaki GPX 250 R | 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 |
Kawasaki Ninja 250 R [EX250] | 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 |
Kawasaki ZZR 250 | 2004, 2005, 2006, 2007, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 |
Kawasaki EL 252 | 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 |
Kawasaki EN 400 Twin | 1989 |
Kawasaki EN 400 | 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 |
Kawasaki EN 400 Vulcan | 1990, 1991, 1992, 1993 |
Kawasaki GPZ 400 S | 1988, 1989, 1990 |
Kawasaki KLE 400 | 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 |
Kawasaki EN 450 | 1985, 1990, 1986, 1987, 1988, 1989 |
Kawasaki EN 500 Vulcan C | 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004 |
Kawasaki ZZR 500 | 2006, 2007, 2008, 2009 |
Kawasaki Z 750 | 1992, 1993, 1994 |
Kawasaki EN 500 | 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995 |
Kawasaki ER-5 (C2) | 1997, 1998, 1999 |
Kawasaki ER-5 | 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F2) (TO SEP 89) | 1989 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F2) | 1988 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F3) (FROM ps_FEB 89) | 1989 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F3) (TO APR 91) | 1991 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F3) | 1990 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F8) (FROM ps_FEB 94) | 1994 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F8) (TO MAY 95) | 1995 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F9) (FROM ps_MAR 95) | 1995 |
Kawasaki GPX 250 Ninja (F9) | 1996 |
Kawasaki GPX 250 Ninja | 1992, 1993 |
Kawasaki GPZ 500 S (A1) (TO MAY 88) | 1988 |
Kawasaki GPZ 500 S (A1) | 1987 |
Kawasaki GPZ 500 S (A2) (FROM ps_MAR 88) | 1988 |
Kawasaki GPZ 500 S (A3) (FROM ps_DEC 88) | 1988 |
Kawasaki GPZ 500 S (A3) (TO AUG 90) | 1990 |
Kawasaki GPZ 500 S (A3) | 1989 |
Kawasaki GPZ 500 S (A4) (FROM ps_FEB 90) | 1990 |
Kawasaki GPZ 500 S (A5) (FROM ps_DEC 90) | 1990 |
Kawasaki GPZ 500 S (A5) | 1991 |
Kawasaki GPZ 500 S (A6) (FROM ps_NOV 91) | 1991 |
Kawasaki GPZ 500 S (A6) (TO JAN 94) | 1994 |
Kawasaki GPZ 500 S (A6) | 1992, 1993 |
Kawasaki GPZ 500 S (D1) (TO JAN 95) | 1995 |
Kawasaki GPZ 500 S (D1) | 1994 |
Kawasaki GPZ 500 S (D2) | 1995 |
Kawasaki GPZ 500 S (D3) | 1996, 1997 |
Kawasaki GPZ 500 S (D5) (TO OCT 98) | 1998 |
Kawasaki GPZ 500 S (D6) (FROM ps_NOV 98) | 1998 |
Kawasaki GPZ 500 S (D6) | 1999 |
Kawasaki GPZ 500 S (D7) | 2000, 2001 |
Kawasaki GPZ 500 S (E10) (FROM ps_NOV 02) | 2002 |
Kawasaki GPZ 500 S (E10) | 2003, 2004 |
Kawasaki GPZ 500 S (E9) (FROM ps_NOV 01) | 2001 |
Kawasaki GPZ 500 S (E9) (TO OCT 02) | 2002 |
Kawasaki GT 550 | 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994 |
Kawasaki KLE 500 (A1) | 1991 |
Kawasaki KLE 500 (A2) | 1991, 1992, 1993 |
Kawasaki KLE 500 (A3) (FROM ps_DEC 92) | 1992 |
Kawasaki KLE 500 (A3) (TO MAR 94) | 1994 |
Kawasaki KLE 500 (A3) | 1993 |
Kawasaki KLE 500 (A4) (FROM ps_FEB 94) | 1994 |
Kawasaki KLE 500 (A4) (TO JUN 95) | 1995 |
Kawasaki KLE 500 (A5) (FROM ps_APR 95) | 1995 |
Kawasaki KLE 500 (A5) | 1996 |
Kawasaki KLE 500 (A7) (TO JAN 99) | 1999 |
Kawasaki KLE 500 (A7) | 1997, 1998 |
Kawasaki KLE 500 (B1P) (TO NOV 05) | 2005 |
Kawasaki KLE 500 (B6F) (FROM ps_NOV 05) | 2005 |
Kawasaki KLE 500 (B6F) (TO NOV 06) | 2006 |
Kawasaki KLE 500 (B7F) (FROM ps_NOV 06) | 2006 |
Kawasaki KLE 500 (B7F) (TO NOV 07) | 2007 |
Kawasaki ZR 400 Zephyr | 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 |
Kawasaki ZZR 250 (H1) (TO MAR 91) | 1991 |
Kawasaki ZZR 250 (H1) | 1990 |
Kawasaki ZZR 250 (H2) (FROM ps_APR 91) | 1991 |
Kawasaki ZZR 250 (H2) | 1992, 1993 |
Kawasaki ZZR 400 | 1990, 1991, 1992 |
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat