MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely  REGKW011
search
  • MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely  REGKW011

MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely REGKW011

REGKW011
1 417 Kč
S DPH

Přímá výměna

Plug and Play s OEM konektory součástí balení

Počet
Skladem

  Bezpečný nákup

Šifrovaná komunikace a platební brána Comgate.

  Rychlé doručení

Výhodná cena dopravy od 79 Kč.

  Garance vrácení zboží

U nás můžete bez problémů zboží vrátit nebo vyměnit.

MTX Performance díly pocházejí přímo z jejich rozsáhlých zkušeností na závodním okruhu a stejná DNA a vášeň proudí do jejich řady Performance pro trh s náhradními díly a elektronických součástek.

Regulátor dobíjení motocyklu je součástí systému nabíjení baterie a jak název napovídá, reguluje napětí na motocyklu, aby se šetřil pracovní rozsah. Typicky je usměrňovač napájen střídavým proudem generovaným ze statorových cívek generátoru (alternátoru) a převádí ho na stejnosměrný proud, přičemž současně omezuje napětí na maximum asi 14,5 voltů.

Známky, že je třeba vyměnit regulátor.
V závislosti na umístění regulátoru se může díl snadno přehřát. Jiné příčiny vybitého středu regulátoru na baterii. Uzemnění je důležité pro dobré napětí, a pokud je napětí vadné, regulátor se může zahřát. Špatné uzemnění, zkorodované připojení baterie a špatné nebo uvolněné připojení baterie také způsobí vadné napětí.

Obecně existují dva způsoby, jak může regulátor selhat. První se zabývá vyhořením diod, což má za následek vybití baterie. Je snadné předpokládat, že problém je špatná baterie kvůli příznakům, jako jsou stmívání světlometů a špatné starty. Kontrola napětí voltmetrem versus spoléhání se pouze na příznaky se ukáže jako velmi prospěšné. Pokud napětí klesne pod 13 voltů, motocykl začne vybíjet baterii a nakonec se motor zastaví. Zkontrolujte špatné spoje a korozi; mohou také způsobit problémy s napětím. Dalším typem poruchy je vyhoření bočníkového regulátoru, kdy regulátor neovládá napětí, což má za následek přebití baterie. Pro diagnostiku bude opět užitečný voltmetr. I když obecně hodnoty nad 17 voltů znamenají, že usměrňovač regulátoru nepřevádí přebytečný výkon správně a všechno toto přepětí může způsobit, že světlomety budou extrémně jasné a pak prasknou.

Řada náhradních OEM regulátorů společnosti MTX je navržena tak, aby přímo nahradila vadné nebo poškozené OEM součásti, se všemi stejnými konektory jako vaše OEM součásti, jsou to jednoduše „plug-and-play“ náhrady.


Alternativní produkty

VýrobceKód dílu
OEM21066-1030

Pasuje pro modely

ModelRok
Kawasaki EL 250 Eliminator1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998
Kawasaki GPX 250 R1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995
Kawasaki Ninja 250 R [EX250]1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
Kawasaki ZZR 2502004, 2005, 2006, 2007, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Kawasaki EL 2521996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Kawasaki EN 400 Twin1989
Kawasaki EN 4001989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994
Kawasaki EN 400 Vulcan1990, 1991, 1992, 1993
Kawasaki GPZ 400 S1988, 1989, 1990
Kawasaki KLE 4001991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999
Kawasaki EN 4501985, 1990, 1986, 1987, 1988, 1989
Kawasaki EN 500 Vulcan C2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
Kawasaki ZZR 5002006, 2007, 2008, 2009
Kawasaki Z 7501992, 1993, 1994
Kawasaki EN 5001990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995
Kawasaki ER-5 (C2)1997, 1998, 1999
Kawasaki ER-52000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005
Kawasaki GPX 250 Ninja (F2) (TO SEP 89)1989
Kawasaki GPX 250 Ninja (F2)1988
Kawasaki GPX 250 Ninja (F3) (FROM ps_FEB 89)1989
Kawasaki GPX 250 Ninja (F3) (TO APR 91)1991
Kawasaki GPX 250 Ninja (F3)1990
Kawasaki GPX 250 Ninja (F8) (FROM ps_FEB 94)1994
Kawasaki GPX 250 Ninja (F8) (TO MAY 95)1995
Kawasaki GPX 250 Ninja (F9) (FROM ps_MAR 95)1995
Kawasaki GPX 250 Ninja (F9)1996
Kawasaki GPX 250 Ninja1992, 1993
Kawasaki GPZ 500 S (A1) (TO MAY 88)1988
Kawasaki GPZ 500 S (A1)1987
Kawasaki GPZ 500 S (A2) (FROM ps_MAR 88)1988
Kawasaki GPZ 500 S (A3) (FROM ps_DEC 88)1988
Kawasaki GPZ 500 S (A3) (TO AUG 90)1990
Kawasaki GPZ 500 S (A3)1989
Kawasaki GPZ 500 S (A4) (FROM ps_FEB 90)1990
Kawasaki GPZ 500 S (A5) (FROM ps_DEC 90)1990
Kawasaki GPZ 500 S (A5)1991
Kawasaki GPZ 500 S (A6) (FROM ps_NOV 91)1991
Kawasaki GPZ 500 S (A6) (TO JAN 94)1994
Kawasaki GPZ 500 S (A6)1992, 1993
Kawasaki GPZ 500 S (D1) (TO JAN 95)1995
Kawasaki GPZ 500 S (D1)1994
Kawasaki GPZ 500 S (D2)1995
Kawasaki GPZ 500 S (D3)1996, 1997
Kawasaki GPZ 500 S (D5) (TO OCT 98)1998
Kawasaki GPZ 500 S (D6) (FROM ps_NOV 98)1998
Kawasaki GPZ 500 S (D6)1999
Kawasaki GPZ 500 S (D7)2000, 2001
Kawasaki GPZ 500 S (E10) (FROM ps_NOV 02)2002
Kawasaki GPZ 500 S (E10)2003, 2004
Kawasaki GPZ 500 S (E9) (FROM ps_NOV 01)2001
Kawasaki GPZ 500 S (E9) (TO OCT 02)2002
Kawasaki GT 5501983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994
Kawasaki KLE 500 (A1)1991
Kawasaki KLE 500 (A2)1991, 1992, 1993
Kawasaki KLE 500 (A3) (FROM ps_DEC 92)1992
Kawasaki KLE 500 (A3) (TO MAR 94)1994
Kawasaki KLE 500 (A3)1993
Kawasaki KLE 500 (A4) (FROM ps_FEB 94)1994
Kawasaki KLE 500 (A4) (TO JUN 95)1995
Kawasaki KLE 500 (A5) (FROM ps_APR 95)1995
Kawasaki KLE 500 (A5)1996
Kawasaki KLE 500 (A7) (TO JAN 99)1999
Kawasaki KLE 500 (A7)1997, 1998
Kawasaki KLE 500 (B1P) (TO NOV 05)2005
Kawasaki KLE 500 (B6F) (FROM ps_NOV 05)2005
Kawasaki KLE 500 (B6F) (TO NOV 06)2006
Kawasaki KLE 500 (B7F) (FROM ps_NOV 06)2006
Kawasaki KLE 500 (B7F) (TO NOV 07)2007
Kawasaki ZR 400 Zephyr1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Kawasaki ZZR 250 (H1) (TO MAR 91)1991
Kawasaki ZZR 250 (H1)1990
Kawasaki ZZR 250 (H2) (FROM ps_APR 91)1991
Kawasaki ZZR 250 (H2)1992, 1993
Kawasaki ZZR 4001990, 1991, 1992
REGKW011
0.20 kg
14 ks

Parametry

Off-Road
ano
Silniční
ano

Specifické reference

ean13
5034862445209
Nové
Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.