MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely  REGKW004
search
  • MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely  REGKW004

MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely REGKW004

REGKW004
1 575 Kč
S DPH

Přímá výměna

Plug and Play s OEM konektory součástí balení

Počet
Skladem

  Bezpečný nákup

Šifrovaná komunikace a platební brána Comgate.

  Rychlé doručení

Výhodná cena dopravy od 79 Kč.

  Garance vrácení zboží

U nás můžete bez problémů zboží vrátit nebo vyměnit.

MTX Performance díly pocházejí přímo z jejich rozsáhlých zkušeností na závodním okruhu a stejná DNA a vášeň proudí do jejich řady Performance pro trh s náhradními díly a elektronických součástek.

Regulátor dobíjení motocyklu je součástí systému nabíjení baterie a jak název napovídá, reguluje napětí na motocyklu, aby se šetřil pracovní rozsah. Typicky je usměrňovač napájen střídavým proudem generovaným ze statorových cívek generátoru (alternátoru) a převádí ho na stejnosměrný proud, přičemž současně omezuje napětí na maximum asi 14,5 voltů.

Známky, že je třeba vyměnit regulátor.
V závislosti na umístění regulátoru se může díl snadno přehřát. Jiné příčiny vybitého středu regulátoru na baterii. Uzemnění je důležité pro dobré napětí, a pokud je napětí vadné, regulátor se může zahřát. Špatné uzemnění, zkorodované připojení baterie a špatné nebo uvolněné připojení baterie také způsobí vadné napětí.

Obecně existují dva způsoby, jak může regulátor selhat. První se zabývá vyhořením diod, což má za následek vybití baterie. Je snadné předpokládat, že problém je špatná baterie kvůli příznakům, jako jsou stmívání světlometů a špatné starty. Kontrola napětí voltmetrem versus spoléhání se pouze na příznaky se ukáže jako velmi prospěšné. Pokud napětí klesne pod 13 voltů, motocykl začne vybíjet baterii a nakonec se motor zastaví. Zkontrolujte špatné spoje a korozi; mohou také způsobit problémy s napětím. Dalším typem poruchy je vyhoření bočníkového regulátoru, kdy regulátor neovládá napětí, což má za následek přebití baterie. Pro diagnostiku bude opět užitečný voltmetr. I když obecně hodnoty nad 17 voltů znamenají, že usměrňovač regulátoru nepřevádí přebytečný výkon správně a všechno toto přepětí může způsobit, že světlomety budou extrémně jasné a pak prasknou.

Řada náhradních OEM regulátorů společnosti MTX je navržena tak, aby přímo nahradila vadné nebo poškozené OEM součásti, se všemi stejnými konektory jako vaše OEM součásti, jsou to jednoduše „plug-and-play“ náhrady.





Alternativní produkty

VýrobceKód dílu
OEM21066-1101
OEM21066-1089

Pasuje pro modely

ModelRok
Kawasaki VN7501995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
Kawasaki VN 15001987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997
Kawasaki KEF 300 Lakota1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003
Kawasaki KLF 300 Bayou1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998
Kawasaki GPX 600 R (C)1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996
Kawasaki GPZ 600 R (A1)1985, 1986
Kawasaki GPZ 600 R (A2) (TO JAN 87)1987
Kawasaki GPZ 600 R (A2)1986
Kawasaki GPZ 600 R (A3) (FROM ps_FEB 87)1987
Kawasaki GPZ 600 R (A3) (TO APR 88)1988
Kawasaki GPZ 600 R (A4) (TO MAR 89)1989
Kawasaki GPZ 600 R (A4)1988
Kawasaki GPZ 600 R (A5) (FROM ps_DEC 88)1988
Kawasaki GPZ 600 R (A5)1989, 1990
Kawasaki VN 1500 (G)1998, 1999
Kawasaki VN750 Vulcan (A10)1994
Kawasaki VN750 Vulcan (A3) (TO AUG 89)1989
Kawasaki VN750 Vulcan (A3)1988
Kawasaki VN750 Vulcan (A5) (FROM ps_SEP 89)1989
Kawasaki VN750 Vulcan (A5) (TO FEB 90)1990
Kawasaki VN750 Vulcan (A9) (FROM ps_MAR 93)1993
Kawasaki VN750 Vulcan1991, 1992
Kawasaki Zephyr 750 (C1)1991
Kawasaki Zephyr 750 (C2) (FROM ps_NOV 91)1991
Kawasaki Zephyr 750 (C2) (TO FEB 93)1993
Kawasaki Zephyr 750 (C2)1992
Kawasaki Zephyr 750 (C3) (FROM ps_MAR 93)1993
Kawasaki ZL600 Eliminator1996, 1997
Kawasaki ZX-6R Ninja (F1)1995
Kawasaki ZX-6R Ninja (F2) (FROM ps_DEC 95)1995
Kawasaki ZX-6R Ninja (F2) (TO OCT 96)1996
Kawasaki ZX-6R Ninja (F3) (FROM ps_OCT 96)1996
Kawasaki ZX-6R Ninja (F3) (TO FEB 98)1998
Kawasaki ZX-6R Ninja (F3)1997
Kawasaki ZXR 400 (L1) (TO FEB 92)1992
Kawasaki ZXR 400 (L1)1991
Kawasaki ZXR 400 (L2) (FROM ps_NOV 91)1991
Kawasaki ZXR 400 (L2) (TO FEB 93)1993
Kawasaki ZXR 400 (L2)1992
Kawasaki ZXR 400 (L3) (FROM ps_DEC 92)1992
Kawasaki ZXR 400 (L3) (TO JAN 94)1994
Kawasaki ZXR 400 (L3)1993
Kawasaki ZXR 4001988, 1989, 1990
Kawasaki ZZR 600 (D1) (TO OCT 91)1991
Kawasaki ZZR 600 (D1)1990
Kawasaki ZZR 600 (D2) (FROM ps_APR 91)1991
Kawasaki ZZR 600 (D2) (TO FEB 92)1992
Kawasaki ZZR 600 (D3) (FROM ps_NOV 91)1991
Kawasaki ZZR 600 (D3)1992, 1993
Kawasaki ZZR 600 (E1) (TO JAN 94)1994
Kawasaki ZZR 600 (E1)1993
Kawasaki ZZR 600 (E10) (FROM ps_NOV 01)2001
Kawasaki ZZR 600 (E10) (TO OCT 02)2002
Kawasaki ZZR 600 (E11) (FROM ps_NOV 02)2002
Kawasaki ZZR 600 (E11) (TO FEB 04)2004
Kawasaki ZZR 600 (E11)2003
Kawasaki ZZR 600 (E2) (FROM ps_DEC 93)1993
Kawasaki ZZR 600 (E2)1994
Kawasaki ZZR 600 (E3) (FROM ps_DEC 94)1994
Kawasaki ZZR 600 (E3)1995
Kawasaki ZZR 600 (E4) (FROM ps_DEC 95)1995
Kawasaki ZZR 600 (E4) (TO OCT 96)1996
Kawasaki ZZR 600 (E5) (FROM ps_NOV 96)1996
Kawasaki ZZR 600 (E5) (TO FEB 98)1998
Kawasaki ZZR 600 (E5)1997
Kawasaki ZZR 600 (E6) (FROM ps_JAN 98 TO OCT 98)1998
Kawasaki ZZR 600 (E7) (FROM ps_NOV 98)1998
Kawasaki ZZR 600 (E7)1999, 2000
Kawasaki ZZR 600 (E9) (FROM ps_JAN 01 TO OCT 01)2001
REGKW004
64 ks

Parametry

Off-Road
ano
Silniční
ano

Specifické reference

ean13
5034862445131
Nové
Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.