MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely  REGKW001
search
  • MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely  REGKW001

MTX regulátor dobíjení/usměrňovač pro Kawasaki modely REGKW001

REGKW001
1 575 Kč
S DPH

Přímá výměna

Plug and Play s OEM konektory součástí balení

Počet
Skladem

  Bezpečný nákup

Šifrovaná komunikace a platební brána Comgate.

  Rychlé doručení

Výhodná cena dopravy od 79 Kč.

  Garance vrácení zboží

U nás můžete bez problémů zboží vrátit nebo vyměnit.

MTX Performance díly pocházejí přímo z jejich rozsáhlých zkušeností na závodním okruhu a stejná DNA a vášeň proudí do jejich řady Performance pro trh s náhradními díly a elektronických součástek.

Regulátor dobíjení motocyklu je součástí systému nabíjení baterie a jak název napovídá, reguluje napětí na motocyklu, aby se šetřil pracovní rozsah. Typicky je usměrňovač napájen střídavým proudem generovaným ze statorových cívek generátoru (alternátoru) a převádí ho na stejnosměrný proud, přičemž současně omezuje napětí na maximum asi 14,5 voltů.

Známky, že je třeba vyměnit regulátor.
V závislosti na umístění regulátoru se může díl snadno přehřát. Jiné příčiny vybitého středu regulátoru na baterii. Uzemnění je důležité pro dobré napětí, a pokud je napětí vadné, regulátor se může zahřát. Špatné uzemnění, zkorodované připojení baterie a špatné nebo uvolněné připojení baterie také způsobí vadné napětí.

Obecně existují dva způsoby, jak může regulátor selhat. První se zabývá vyhořením diod, což má za následek vybití baterie. Je snadné předpokládat, že problém je špatná baterie kvůli příznakům, jako jsou stmívání světlometů a špatné starty. Kontrola napětí voltmetrem versus spoléhání se pouze na příznaky se ukáže jako velmi prospěšné. Pokud napětí klesne pod 13 voltů, motocykl začne vybíjet baterii a nakonec se motor zastaví. Zkontrolujte špatné spoje a korozi; mohou také způsobit problémy s napětím. Dalším typem poruchy je vyhoření bočníkového regulátoru, kdy regulátor neovládá napětí, což má za následek přebití baterie. Pro diagnostiku bude opět užitečný voltmetr. I když obecně hodnoty nad 17 voltů znamenají, že usměrňovač regulátoru nepřevádí přebytečný výkon správně a všechno toto přepětí může způsobit, že světlomety budou extrémně jasné a pak prasknou.

Řada náhradních OEM regulátorů společnosti MTX je navržena tak, aby přímo nahradila vadné nebo poškozené OEM součásti, se všemi stejnými konektory jako vaše OEM součásti, jsou to jednoduše „plug-and-play“ náhrady.


Alternativní produkty

VýrobceKód dílu
OEM210661089

Pasuje pro modely

ModelRok
Kawasaki BJ 250 Estrella1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Kawasaki ZR 2501996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995
Kawasaki ZXR 2501991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1989, 1990
Kawasaki ZR 400 Zephyr1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001
Kawasaki ZR 550 Zephyr1989, 1990, 2000, 2001, 2002, 2003, 1999
Kawasaki KLR 6502012, 2013, 2008, 2009, 2010, 2011
Kawasaki Zephyr 750 (D1)1999, 1997, 1998
Kawasaki Zephyr 7502000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006
Kawasaki Zephyr 750 (C1)1991
Kawasaki Zephyr 750 (C2) (FROM ps_NOV 91)1991
Kawasaki Zephyr 750 (C2) (TO FEB 93)1993
Kawasaki Zephyr 750 (C2)1992
Kawasaki Zephyr 750 (C3) (FROM ps_MAR 93)1993
Kawasaki Zephyr 750 (C3) (TO APR 94)1994
Kawasaki Zephyr 750 (C4) (FROM ps_MAY 94)1994
Kawasaki Zephyr 750 (C4) (TO APR 95)1995
Kawasaki Zephyr 750 (C5) (FROM ps_MAY 95)1995
Kawasaki Zephyr 750 (C5) (TO FEB 96)1996
Kawasaki Zephyr 750 (D1) (FROM ps_FEB 96)1996
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B2)1991
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B3) (TO NOV 93)1993
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B3)1991, 1992
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B4) (TO APR 94)1994
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B4)1993
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B5) (FROM ps_FEB 94)1994
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B5) (TO APR 95)1995
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B6) (FROM ps_MAY 95)1995
Kawasaki ZR 550 Zephyr (B6)1996, 1997, 1998
Kawasaki ZR-7 (F1)1999, 2000
Kawasaki ZR-7 (F3) (TO OCT 02)2002
Kawasaki ZR-7 (F3)2001
Kawasaki ZR-7 (F5) (FROM ps_NOV 02)2002
Kawasaki ZR-7 (F5)2003, 2004
Kawasaki ZR-7 S (H1) (TO OCT 02)2002
Kawasaki ZR-7 S (H1)2001
Kawasaki ZR-7 S (H3) (FROM ps_NOV 02)2002
Kawasaki ZR-7 S (H3)2003, 2004
Kawasaki ZRX 4001994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Kawasaki ZZR 4001990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999
Kawasaki ZZR 600 (D1) (TO OCT 91)1991
Kawasaki ZZR 600 (D1)1990
Kawasaki ZZR 600 (D2) (FROM ps_APR 91)1991
Kawasaki ZZR 600 (D2) (TO FEB 92)1992
Kawasaki ZZR 600 (D3) (FROM ps_NOV 91)1991
Kawasaki ZZR 600 (D3)1992, 1993
Kawasaki ZZR 600 (E1) (TO JAN 94)1994
Kawasaki ZZR 600 (E1)1993
Kawasaki ZZR 600 (E2) (FROM ps_DEC 93)1993
Kawasaki ZZR 600 (E2)1994
Kawasaki ZZR 600 (E3) (FROM ps_DEC 94)1994
Kawasaki ZZR 600 (E3)1995
REGKW001
9 ks

Parametry

Off-Road
ano
Silniční
ano

Specifické reference

ean13
5034862445100
Nové
Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.