

Přímá výměna
Plug and Play s OEM konektory součástí balení
Šifrovaná komunikace a platební brána Comgate.
Výhodná cena dopravy od 79 Kč.
U nás můžete bez problémů zboží vrátit nebo vyměnit.
MTX Performance díly pocházejí přímo z jejich rozsáhlých zkušeností na závodním okruhu a stejná DNA a vášeň proudí do jejich řady Performance pro trh s náhradními díly a elektronických součástek.
Regulátor dobíjení motocyklu je součástí systému nabíjení baterie a jak název napovídá, reguluje napětí na motocyklu, aby se šetřil pracovní rozsah. Typicky je usměrňovač napájen střídavým proudem generovaným ze statorových cívek generátoru (alternátoru) a převádí ho na stejnosměrný proud, přičemž současně omezuje napětí na maximum asi 14,5 voltů.
Známky, že je třeba vyměnit regulátor.
V závislosti na umístění regulátoru se může díl snadno přehřát. Jiné příčiny vybitého středu regulátoru na baterii. Uzemnění je důležité pro dobré napětí, a pokud je napětí vadné, regulátor se může zahřát. Špatné uzemnění, zkorodované připojení baterie a špatné nebo uvolněné připojení baterie také způsobí vadné napětí.
Obecně existují dva způsoby, jak může regulátor selhat. První se zabývá vyhořením diod, což má za následek vybití baterie. Je snadné předpokládat, že problém je špatná baterie kvůli příznakům, jako jsou stmívání světlometů a špatné starty. Kontrola napětí voltmetrem versus spoléhání se pouze na příznaky se ukáže jako velmi prospěšné. Pokud napětí klesne pod 13 voltů, motocykl začne vybíjet baterii a nakonec se motor zastaví. Zkontrolujte špatné spoje a korozi; mohou také způsobit problémy s napětím. Dalším typem poruchy je vyhoření bočníkového regulátoru, kdy regulátor neovládá napětí, což má za následek přebití baterie. Pro diagnostiku bude opět užitečný voltmetr. I když obecně hodnoty nad 17 voltů znamenají, že usměrňovač regulátoru nepřevádí přebytečný výkon správně a všechno toto přepětí může způsobit, že světlomety budou extrémně jasné a pak prasknou.
Řada náhradních OEM regulátorů společnosti MTX je navržena tak, aby přímo nahradila vadné nebo poškozené OEM součásti, se všemi stejnými konektory jako vaše OEM součásti, jsou to jednoduše „plug-and-play“ náhrady.
Výrobce | Kód dílu |
OEM | 69920831B |
Model | Rok |
Ducati 350 SS | 1992, 1993 |
Ducati 750 Sport Pantah Desmo | 1990, 1991 |
Moto Guzzi Nevada Club 750 | 1998, 1999, 2000, 2001 |
Moto Guzzi T5 Carabinieri / PA 850 | 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001 |
Moto Guzzi California III 1000 | 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 |
Moto Guzzi California III CI 1000 | 1988, 1989, 1990 |
Moto Guzzi California III IE 1000 | 1990, 1991, 1992, 1993 |
Moto Guzzi Daytona / RS 1000 | 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000 |
Moto Guzzi GT 1000 | 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 |
Moto Guzzi Quota 1000 | 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999 |
Moto Guzzi Strada 1000 | 1993, 1994, 1995, 1996 |
Moto Guzzi California 1100 | 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 1994, 1995, 1996, 1997 |
Moto Guzzi California Special Sport 1100 | 2002, 2003 |
Moto Guzzi Quota ES 1100 | 1999, 2000, 2001 |
Moto Guzzi Sport (KE) 1100 | 1994, 1995, 1996 |
Moto Guzzi V11 Naked 1100 | 2001, 2002 |
Ducati M 600 Monster (FROM ps_DEC 96) | 1996 |
Ducati M 600 Monster (TO NOV 96) | 1996 |
Ducati M 600 Monster | 1997 |
Ducati M900 Monster (FROM ps_NOV 94) | 1994 |
Ducati M900 Monster (TO NOV 94) | 1994 |
Ducati M900 Monster (TO NOV 97) | 1997 |
Ducati M900 Monster | 1993, 1995, 1996 |
Ducati Monster 400 | 1996, 1997 |
Ducati Monster 750 | 1996, 1997 |
Moto Guzzi California Aluminium 1100 | 2002, 2003 |
Moto Guzzi California Jackal 1100 | 1999, 2000, 2001 |
Moto Guzzi California Special 1100 | 1999, 2000 |
Moto Guzzi California Sport 1100 | 2001, 2002 |
Moto Guzzi California Stone 1100 | 2001, 2002 |
Moto Guzzi California Stone Metal 1100 | 2002, 2003 |
Moto Guzzi California Titanium 1100 (with top fairing) | 2004, 2005 |
Moto Guzzi Nevada 750 | 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003 |
Moto Guzzi Sport Corsa 1100 | 1998, 1999 |
Moto Guzzi Sport EFi 1100 | 1996, 1997, 1998, 1999 |
Moto Guzzi V10 Centauro 1000 | 1997, 1998, 1999 |
Moto Guzzi V10 Centauro GT 1000 | 1997, 1998, 1999 |
Moto Guzzi V11 Le Mans 1100 | 2001, 2002 |
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
Přímá výměna
Plug and Play s OEM konektory součástí balení
check_circle
check_circle